Artykuł sponsorowany

Grawerunek na szkle - hit czy kit?

Grawerunek na szkle - hit czy kit?

Przedmioty ze szkła często wyróżniają się charakterystycznymi zdobieniami. Do ich wykonania używa się różnych metod. Wśród nich na szczególną uwagę zasługuje grawerowanie, przy pomocy którego można stosunkowo łatwo spersonalizować daną rzecz. Udekorowane grawerunkiem szklane artykuły cieszą się ogromną popularnością wśród klientów. Dlatego warto dowiedzieć się, w jaki sposób powstają wspomniane zdobienia oraz czemu warto je wykonywać.

Wykonywanie grawerunku na szkle – jak to wygląda w praktyce?

Grawerunki na szkle wykonuje się za pomocą odpowiednio dobranego lasera. Emitowana przez to urządzenie wiązka promieni po uderzeniu w szklaną powierzchnię powoduje odpryskiwanie z niej drobinek tworzywa. Na powstałej w ten sposób szorstkiej płaszczyźnie można nanieść różnego rodzaju napisy, rysunki, a także fotografie. Profesjonalnie wykonane grawerowanie na szkle ma wiele zalet. Przede wszystkim naniesione za pomocą tej techniki symbole odznaczają się estetycznym designem. Pozostają one doskonale widoczne przez cały czas użytkowania danego przedmiotu. Grawerowanie laserowe umożliwia doskonałe odwzorowanie różnorodnych szczegółów rysunku wykonywanego na szkle. Warto też mieć świadomość, że cały proces przebiega bardzo szybko. W razie potrzeby nie trzeba zatem długo czekać na realizację zlecenia.

Jakie szkło najlepiej nadaje się do wykonywania grawerunków?

Grawerowanie znajduje szerokie zastosowanie przy ozdabianiu różnorodnych przedmiotów ze szkła. Należy jednak zdawać sobie sprawę z tego, że poddawany całemu procesowi materiał musi odznaczać się pewnymi właściwościami. Istotną rolę odgrywa przede wszystkim grubość danego tworzywa. Wskazane jest, aby wynosiła ona co najmniej 2 mm, w przeciwnym razie mogłoby bowiem dojść do pęknięcia danego artykułu. Grawer wykonuje się zazwyczaj na idealnie płaskiej powierzchni, z dala od krawędzi danego przedmiotu. W praktyce zatem nie każdą szklankę czy kieliszek da się ozdobić w ten sposób. Firmy, takie jak Agencja Reklamowa GRAWEROWANIE LASEROWE DOTIKA CRAFT, na zlecenie klienta zajmują się ozdabianiem różnego rodzaju artykułów reklamowych. Wśród nich można wymienić na przykład szklane kubki, puchary, zapalniczki, a także tabliczki na drzwi. Grawerowaniu często poddaje się też przedmioty wręczane bliskim osobom jako upominek.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.